Halden Dykkersenter
Halden Dykkersenter, Lundestadveien 2, 1789 Berg i Østfold, Tlf: 69 18 83 33, post@hadykk.no
FORSIDEN
APNINGSTIDER
DYKKING
Kurs
Utleie
KONTAKT OSS

Meld deg på vårt nyhetsbrev
Navn:
E-post:

Halden Dykkersenter / Dykkeskolen i Fredrikstad!

Halden Dykkersenter og Dykkeskolen har som vår viktigste oppgave å gi deg god trening og opplæring med fokus på sikkerhet.

Vi er et godkjent "PADI Divesenter", dette betyr at vi tilfredstiller alle krav til utdanning som er fastsatt av verdens største dykkerorganisasjon PADI.
PADI dykkersentere utdanner dykkere etter en en internasjonal standard som er lik verden over. Ca 80% av alle dykkersertifikat som utstedes verden over er et PADI sertifikat, med et PADI sertifikat kan du dykke i hele verden.

Dykking er for mange en aktivitet med spennende opplevelser, hvor det sosiale aspektet spiller en viktig rolle. Mange velger å dykke sammen med kjæresten, venner eller kontakte en klubb som tilbyr klubbturer.

I Østfold er det flere gode dykkerklubber som tilbyr turer og sosiale aktiviteter både for deg som har familie og barn, og for deg som bare har lyst på et sporadisk dykk. Vi kan gi deg mere informasjon om klubbene.

Vi  kan tilby Padi-kurs fra grunnkurs til divemaster-kurs.

Hilsen oss på Halden Dykkersenter / Dykkeskolen i Fredrikstad